Universitatea Babeş-Bolyai Cluj-Napoca

Facultatea de Ştiinţe Economice şi Gestiunea Afacerilor

Extensia Universitară Sfântu Gheorghe


INFO admitere - specializarea Economia Comerţului, Turismului şi Serviciilor (licenţă...detalii) resp. Managementul Dezvoltării Afacerilor (masterat...detalii)

DETALII adm. Licenţă resp. DETALII adm. Masterat

Eseu Admitere - Licenţă, Anexa 3, format standard

ORAR. EXAMENE

Orarul pentru Licenţă resp. pentru Masterat

Finalizarea studiilor pentru Licenţă resp. Masterat

Programarea examenelor pentru Licenţă resp. Masterat

TAXE. CONT IBAN

Taxele (tarifele) universitare

Hotărâri şi regulamente privitoare la taxe

Cuantumul taxei stocare acte de studii

 

Cod Fiscal - 4305849
Cont IBAN - RO35TREZ21620F330500XXXX
BN TREZORERIA CLUJ

contact

str.Stadionului, nr.14, RO-520050, Sfântu Gheorghe
+(40)267-352 807/+(40)267-352 807
ana-maria.veress@econ.ubbcluj.ro

                                                                                                            RO | HU

SECRETARIAT. Program cu publicul

Luni-Vineri: 9:00-12:00

SECRETARIAT. Program cu studenŢii

ZI: Luni-Vineri: 9:00-12:00

MASTER: Luni-Vineri: 8:00-16:00

BIBLIOTECĂ. Program cu publicul

Luni-Vineri: 9:00-15:00

ANUNŢURI ÎN ANUL UNIVERSITAR 2019/2020

Calendarul desfăşurării examenelor de finalizare a studiilor nivel licenţă şi masterat,sesiunea iulie 2020

Pentru anii terminali sesiunea de restanţe şi de lichidare

Pentru anul I. şi anul II. sesiunea de restanţe

Actele necesare înscrierii la examenul de licenţă, resp. disertaţie sesiunea iulie 2020

Calendarul desfăşurării examenelor de finalizare a studiilor nivel licenţă şi masterat,sesiunea iulie 2020

Anunt privind achitarea taxei de scolarizare si a taxei pentru examenele restante an univ.2019-2020 sem.II

Programul "Euro 200" pentru achizitionare calulatoare adresat studentilor

Lista finala studenti beneficiari ai HCA nr 5479 din 30 martie 2020

In atentia studentilor potential beneficiari de burse sociale!
Anunt ajutor achizitionare computer
cf HCA nr. 5 479 din 30 martie 2020!
Studentii care solicita achizitionarea vor trimite mail pe adresa diana.balin@econ.ubbcluj.ro pana pe 3.04.2020, ora 23.59, cu specificarea Nume complet, nr. matricol, specializare, an de studiu si forma de finantare.
Acest ajutor este directionat exclusiv studentilor care au depus cerere de acordare bursa sociala in acest semestru (fie ei la buget sau taxa).
Norme de aplicare (achizitionare).

Lista studenţilor cu BURSA in anul universitar 2019/2020, semestrul II.

!!! Activitatea didactică online pentru studenţi (zi, licenţă).
In perioada 11 martie-15 aprilie 2020, activitatile didactice aferente invatamantului cu frecventa se deruleaza in regim online prin platforma Moodle FSEGA dedicata.
Tutoriale de utilizare Moodle pentru studenti. Pentru a accesa platforma Moodle FSEGA folositi USER-ul si parola de la academicinfo (user fiind numele de la academicinfo iar parola CNP-ul Dvs.).

Hotărâre privind prelungirea perioadei de suspendare a activitatilor didactice in UBB

Mesaj de interes pentru Comunitatea UBB privind COVID-19

Hotărâre privind suspendarea activităţilor didactice în perioada 11-22.03.2020

Anunt referitor la termenul de depunere a cererilor pentru burse, an univ. 2019-2020, sem. II, 13 martie 2020, ora 12